kolmapäev, 16. november 2011

Pühajärve Põhikooli õpilaste pöördumine

Lgp. Miia Pallase


Pöördumine.

Lugesime 11. novembri „Otepää Teatajast”, et meie kooli tahetakse alates uuest õppeaastast sulgeda. Tänasel õpilasesinduse koosolekul tekkis väga palju küsimusi ja muresid. Me soovime, et meile räägitakse:

  1. Mis on kooli sulgemise põhjuseks?

  2. Miks lasteaed võib jääda oma majja, aga kool mitte?

  3. Mis saab minu klassijuhatajast ja teistest õpetajatest?

  4. Kas ma saan õppida oma praeguste klassikaaslastega ühes klassis?

  5. Kui mul on õppimisega raskusi, kas ma saan teises koolis abi?

  6. Mis saab KIKi projektidest?

  7. Mis kell algavad ja lõpevad tunnid?

  8. Kas buss viib mind kooli ja toob tagasi nagu praegu?

  9. Minu vend tahab ka õppida Pühajärve Põhikoolis

  10. Tahan lõpetada põhikooli heade tulemustega, aga kardan, et viimasel põhikooli aastal kooli vahetades õpitulemused langevad.

  11. Mis saab meie uutest arvutitest?

  12. Mis saab kooli mööblist?

  13. Mis saab meie kooli traditsioonidest ja seinamaalingutest?

  14. Mis saab meie päeviku kujundamisest?

  15. Miks meie kooli õpilased ei meeldi vallale?

  16. Miks ei küsita meie käest, mida meie arvame?


Pühajärve PK õpilaste nimel

Elina Eensoo

ÕE asepresident 14.november 2011

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar